Help

Discussion: Voreinstellung für Routen hinzufügen

• Started: 4 weeks ago on Thu 29th Oct 2020

Public discussion This is a public discussion in World.

started this discussion 4 weeks ago.

Voreinstellung für Routen hinzufügen

Ist es möglich beim hinzufügen von Routen, dass automatisch immer das Bewertungssystem FB (Fontainbleau) benutzt wird? Wenn ich hier (https://www.thecrag.com/3959431365) Routen hinzufüge, muss ich immer wieder FB auswählen, was bei der Anzahl der Routen echt nervig wird.

replied 4 weeks ago.

Der GradContext muss richtig gesetzt sein. Das kann ein Admin ändern wenn es beim anlegen nicht korrekt gesetzt wurde.

Bitte solche SupportAnfragen im entsprechenden Forum stellen (also im Forum der Node) . Wenn da keiner reagiert an support@thecrag.com

replied 4 weeks ago.

Habs den Context auf FB gesetzt. Danke

replied 4 weeks ago.

Alles klar, werd ich in Zukunft machen Nicky vielen Dank!

Mark Gamble replied 29 days ago.

Why is this discussion in "World"?

replied 29 days ago.

Mark Gamble Instead of just adding a comment pointlessly, just read the other comments. There it was already mentioned that this discussion is "wrong" here.

replied 29 days ago.

No offense but Climbing_ calm down, please. I suppose as an Australian Mark Gamble isn't able to read German and that may be the reason why he is asking that question. It would have been sufficient to tell him that it was a mistake.

Every post in the world node pops up in the feed of every user, I think. By keeping the discussions as local (regional) as possible we can reduce the noise for uninterested people. How would you think about a post on world level in Chinese?

replied 29 days ago.

Kai du hattest es ja schon im ersten Kommentar erwähnt Man muss ja nicht immer alles Kommentieren, erst recht nicht, wenn man die sprache nicht spricht und keinen Übersetzer verwendet. Nun gut, jetzt weis ich bescheid und stelle meine Diskussionen da wo sie hingehöhren.

David Cook replied 29 days ago.

Support theCrag - How come there isn't a restriction on anyone posting to the World forum? This happens every week

Mark Gamble replied 29 days ago.

Climbing_:

Hvad fanden bilder du dig ind din uforskammet selv opsluget mennesker.

Showing all 10 messages.

You are not part of this discussion.