Help

Discussion: Survey on the crag / Enquête sur la falaise

• Started: 7 weeks ago on Sun 14th Aug 2022

Public discussion This is a public discussion in Berdorf.

Joël started this discussion 7 weeks ago.

Survey on the crag / Enquête sur la falaise

Hi there,

I'm conducting a survey on behalf of the Luxembourgish climbing federation FLERA as a member of the routesetting-team in Berdorf to have a better picture on the visitor attendance of the climbing site. Please only participate if you have been there once. Thanks for your understanding. _ Joël

Bonjour,

je fais une enquête pour la Fédération Luxembourgeoise de l'Escalade (FLERA) en tant que membre de l'équipe des ouvreurs en falaise afin d'avoir une vue plus globale sur la fréquentation du site. Veuillez seulement participer à l'enquête si vous y aviez été au moins une fois. Merci pour votre compréhension. _ Joël

Joël replied 7 weeks ago.

Dear climbers,

as it seems the survey can only be done by the survey team itself on the terrain, as the gathered data will otherwise be falsified. I apologize for this misunderstanding of mine.

Joël, member of the survey team

Chers grimpeurs, il semble que l'enquête ne peut être conduite que par l'équipe de l'enquête sur le terrain-même, sinon les données collectéses seraient falsifiées. Je m'excuse pour ce malentendu de ma part.

Joël, membre de l'équipe de l'enquête

replied 6 weeks ago.

This comment has been removed.

Joël replied 6 weeks ago.

Here is the link to Project New Deal itself. Flyers in Egnlish, German and French can be found on the bottom of that page link.

Voici le lien sur le Projet New Deal même. Les dépliants en Anglais, Allemand et Français se trouvent en bas de page de ce lien-là.

https://www.flera.lu/blog/new-deal-–-l’escalade-en-milieu-naturel%C2%A0-changeons-de-perspective%C2%A0

Showing all 4 messages.

You are not part of this discussion.

Participants
Joël
4