帮助

N
D

描述

30 m vysoké rulová skála nad Vltavou. Skála je odjištěna, ale hodí se s sebou friendy a vklíněnce

30 m high gneiss cliff above Vltava river. There are some bolts on the cliff, but take cams and stoppers with you!

准入问题 取自Jižní Čechy

S lezením nebývá problém, je jen pár zakázaných lezeckých oblastí, hlavně v Národním Parku Šumava

前往

(48.8291600, 14.3490614) Auto zaparkujte v Přísečné, popřípadě na kraji lesa a po cestě sestupte až na rovinu mezi malé stromky, tam najdete cestu doprava po které dojdete až ke skalám!

Car park in the Strait, or on the edge of the forest and on the way down to the plain between the little trees, there you will find a way to the right after which you will reach the rocks!

行为准则 取自Jižní Čechy

Nic speciálního

线路

添加线路 添加路线图 调整排序 批量编辑 难度体系换算
Grade 线路

Stěnkou vlevo od výrazného převisu až na velký balkon s nýtem.

首攀: Dvořák

Nástup koutkem pod výrazným převisem. Pomocí spáry přes dva nýty na rampu. Dále přes výšvih na další rampu ke slaňáku.

首攀: P. Dvořák & J. Hamerník, 1976

Nástup v levé části ve svahu položenou stěnkou vpravo od výrazného převisu do kouta a pak vlevo od koutu stěnkou na rampu ke slaňáku.

首攀: Dvořák & Scherling, 1978

Nástup je položenou stěnkou vpravo od velkého převisu, do kouta a přes nýt sokolíkem, nebo rozporem nahoru na rampu ke slaňáku.

首攀: P. Dvořák & P. Danihelka, 1976

Nástup z předhlíní středem stěnky vpravo od velkého převisu. Přes nýt, pomocí děr ve spáře pod převísek a od něj doleva na rampu ke slaňáku, nebo doprava přes puklinu v převisu na rampu ke slaňáku do čelní stěny.

首攀: P. Dvořák & M. Dvořák, 1978

Nástup pravou částí položené stěnky z předhlíní, vpravo od velkého převisu. Při hraně vzhůru a nahoře za hranu ke slaňáku do čelní stěny.

首攀: P. Dvořák & I. Fišer, 1975

Z balkónu na okraj, přímo vzhůru na římsu smyčka a doleva na hranu. Šikmou plotnou vlevo od hrany a na její konec sk. traverz do J stěny 2 m, poté šikmo doprava na polici. sk. Výšvihem vzhůru a, traverz doleva a dále šikmo doprava vzhůru na vrchol.

首攀: J.Ebenhoh & Beran, 1958

Nástup vlevo v čelní stěně koutkem až na balkon. Stěnkou přes nýt na hranu. Při hraně až ke slaňáku.

首攀: Kus

Od borovice na římse, kolmou stěnou až na hranu sk. a mírně vpravo od hranu na vrchol.

首攀: P. Danihelka

Nástup v čelní stěně vlevo ve výrazném koutku na balkon. Dále se postupuje výraznou spárou, která se táhne zleva do prava, přes celou čelní stěnu.

首攀: kolmou stěnou až na hranu sk. a mírně vpravo od hranz na vrchol., Beran & Ebenhoch, 1958

Z balkónu vodorovný traverz doprava po římse až k jejímu přerušení, mírně dolů a pod převisem do kouta (bříza), koutem vzhůru a dále libovolnou cestou na vrchol.

首攀: O. Ulman & C. Šťáva, 1973

Od břízky v koutě traverz po římse doprava za hranu (skoba z cesty Podzimní), dále doprava a pomocí prostředního nýtu z cesty Velikonoční na stanoviště a odtud libovolně n.v.

首攀: P. Dvořák & B. Náplava, 1976

Vpravo od kouta stěnou na římsu, z ní přímo stěnkou do koutku, převislým sokolíkem do stěnky a tou přímo ke slaňáku.

自由首攀: Petr Dvořák

首攀: V. Lukáš & K. Volena, 1973

Nástup v J stěně pod malým smrčkem. Přímo hladkou stěnkou ke smrku a dol. ke sk. Přímo vzhůru a pomocí vkl. do spáry a mírně vpr. přes převis n.v.

首攀: P. Dvořák & K. Volena, 1977

Vlevo od výrazného kouta sokolíkem, pak stěnkou mírně doprava pod převísek, dále přímo stěnkou do koutku, ním pod převis a přímo přes něj ke slaňáku.

首攀: Volena & Duchoň, 1967

Vlevo od kouta, (vpravo od spáry) stěnkou pod převis (hodiny). Dále traverz doleva a překrok na polici nad převisem. Lehčím terénem až nahoru.

首攀: Petr Dvořák, 1977

Pravým koutem v čelní stěně až pod převis (hodiny). Pod převisem doprava na balkon. Dále koutem nahoru.

首攀: C. Ulman & C. Šťáva, 1973

Při výrazné hraně přes kroužek na balkon. Odtud cesta pokračuje jako Kout.

首攀: J. Hojdar & K. Volena, 1974

Vpravo od hrany stěnkou přes kroužek. Traverz doleva ke hraně a na balkon. Odtud v pravo systémem spár až nahoru.

首攀: 1942

Stěnkou vpravo od hrany přes kroužek pod šikmý převis. Překrok přes hranu (nýt), Pak stěnou (nýt) až nahoru.

自由首攀: Miroslav Mikeš

首攀: Petr Dvořák & M. Scherling, 1978

Stěnkou pod převis, přes něj a další stěnkou nahoru do lehčího terénu.

首攀: K. Volena & A. Marhoun, 1972

自由首攀: Petr Dvořák, 1982

Nástup vpravo od výrazného pilíře spárkou na velký balkon. Odtud při hraně pilíře přes nýt k výklenku na hraně, přes něj za hranu. Pak při pravé hraně pilíře přes dva nýty nahoru.

首攀: Vaclík, Duchoň & Volena, 1962

Nástup stěnkou a spárkou vpravo od výrazné šikmé spáry na balkon. Odtud vlevo od kouta mírně převislou stěnou přes 3 nýty až nahoru.

首攀: Volena & Duchoň, 1976

Nástup stěnkou a spárkou vpravo od výrazné šikmé spáry na veliký balkon. Odtud koutem až nahoru.

首攀: Ebenhoch & Bulíř, 1959

Nástup jako Špinavá, poté mírně doprava spárou k borovici. Dále stále podél tohoto spárového systému až na temeno (asi 3 m vlevo od Žlábku). Nejvrchnější úsek spáry je asi? shodný s variantou Žlábku. Dobře zajistitelné friendy a vklíněnci, dlouhá linka, špinavé. Slanění na 80 m laně tak tak, ale lze přesednout u borovice.

Od hlavního pilíře stěny se táhne vpravo široká rampa, která rozděluje stěnu na dvě části. Nástup asi 15 m od Špinavé. Kolmou stěnkou traverz šikmo doleva do žlábku a jím až na balkón (smyce), odtud: a) do jeskyňky a jejím převisem na vrchol - 3+ nebo b) mírně vlevo a kolmou stěnkou po jemných chytech na vrchol.

首攀: J. Hamerník & l. Fišer, 1975

Nástup jako Žlábek, stěnou a po plotnách vzhůru pod převis, traverz doleva do jeskyňky, jejíž převis obcházíme zprava.

首攀: Moučka & R. Vaclík, 1961

Plotnou do koutka, pak na balkonek, odtud stěnkou přes kruh ke slaňáku.

首攀: Dvořák & Hamerník, 1974

Nástup pravou částí položené stěnky, pak doprava do koutku (nýt) a jím až nahoru.

首攀: Karel Volena & Petr Dvořák, 1979

Nástup vlevo od velkého převisu na předskalí, odtud přes převis (nýt) stěnou až nahoru

Výrazným koutem pod převis a traverz vlevo do komína. Komínem a stěnkou nad ním na rampu.

首攀: R. Vaclík, J. Duchoň & K. Volena, 1964

Středem stěnky pod výrazným stropem přes nýt až do kouta. Traverz převisem na hranu. Výlez doprava přes nýt pomocí bočních chytů. Možno i těžší variantou: Výlez doleva od nýtu.

首攀: Dvořák & Volena, 1976

Pravou částí stěnky pod výrazným převisem do kouta. Přes nýt traverz na hranu a sokolíkem (nýt) výlez na širokou rampu.

首攀: Scherling & Dvořák, 1979

Přes dva nýty ke slaňáku.

Nástup několik m. vpravo od velkého převisu. Přes malý převísek (nýt, býval zde kroužek) až nahoru.

首攀: Volena & Dvořák, 1976

Výraznou bílou trhlinou v koutě sokolíkem na plotnu (kruh) a přímo vzhůru na rampu.

首攀: Šalát & Havlíček, 1974

vpravo od kouta při hraně na vrchol

首攀: Petr Dvořák & Krupauerová, 1979

Komínem a v závěru stěnkou na rampu.

首攀: Princ & Ebenhoh

你知道吗?

你知道吗?创建账户后,你可以记录、跟踪并分享你的攀登!数千计的攀登者已经在这么做了。

附近的住宿 more 隐藏

分享至

星期天 28 5月
查看Sedmý špic的最新动态。

Get a detailed insight with a timeline showing

• Ticks by climbers like you
  • Discussions of the community
  • Updates to the index by our users
  • and many more things.

Login to see the timeline!