帮助

Showing all 18 条目.

条目
Otec

As of May 2022, according to the Ranger, parking is NOT allowed along the narrow left-bank street. There are only a few places at the ferry in Dolní Žleb. Don't drive to the center of Dolní Žleb (behind railroad) and don't block the road. Arrival via ferry is preferred as the Left-bank street to Děčín is very narrow. Local train operates frequently to Děčín and Bad Schandau with plenty of free parking places in both cities' train stations.

III Komín

Komínem mezi věží a masivem na vrchol.

IV Komín - varianta

Komínem do 3/4 jeho výšky, traverz V stěnou po římse doleva a stěnou šikmo vlevo na vrchol.

VIIIc Dítkám

Zleva od komína podél sokolíků převislou stěnou a spárkou přes 5 bh dále doleva přes 2bh na vrchol.

VIIb Západní cesta - Detektivní varianta

V pravé části SZ stěny stěnou a žebírkem na terasu a jako "Západní cesta" na vrchol.

V !Západní cesta - Varianta

Jako "Západní cestou" na plošinu. Středem stěny pod převis, spárou a stěnou na vrchol.

VI Západní cesta

Na Z straně z balvanu stěnou vlevo do spáry a tou na velkou zarostlou plošinu. Sokolíkem k hodinám a vpravo žlabem na vrchol.

VI Sluneční cesta

Jako "Západní cesta" na plošinu. Z jejího pravého okraje žlabem na jeho konec, přes převis na Z hranu a šikmo vpravo na vrchol.

VIIc Jméno růže

Středem J stěny šikmo vpravo přes 4K na vrchol.

VIIc !Zeď nářků

Dangerous! Nástup v levé části údolní (J) stěny. Stěnou šikmo doprava, pak přímo vzhůru a žebrem na lávku. Stěnou doprava ke K, spárkou přes převis a stěnou na vrchol.

IXb !Past na Špeka

Dangerous! Od J trhlinou (BH) na konec a dále vzhůru až do římsy ke K cesty "Zeď nářků". Spolu s ní na vrchol.

IXc Urvi co můžeš!

Jako "Písečná bouře" nad převis a doleva k BH. Stěnou přes 4BH na vrchol.

IXa Písečná bouře

safer than it looks. after the initial roof you gain the crack, which usually has a preplaced sling to make it sane to get to the second bolt. // Středem údolní stěny přes převis (BH) spárou až na konec (K) a stěnou (3BH) n.v.

IXa Olověný brouk

Vlevo od "Ticho po pěšině" přes 6BH ke K "Melancholické blues".

IXa Ticho po pěšině

V pravé části údolní stěny přes 7BH na vrchol.

VIIb !Melancholické blues

Dangerous! Komínem mezi věží a masivem na jeho V straně krátce vzhůru, pak traverz V stěnou doleva ke kruhu Žebrem a žlábkem na římsu, pak vpravo dalším žlábkem a spárou na vrchol.

I Stará cesta

Sestup z masivu a v úrovni vrcholu věže traverz v Z stěně masivu po římse vpravo a překrok na vrchol.

IV Horská cesta

Z masivu nad věží sestup žlábkem a spárou na lávku v úrovni vrcholu věže a překrok na vrchol.