Aide

Recherche dans :

Filtres pour la recherche

Trier par :

Affichant les 19 noeuds total.

Noeud
Východní Roh

As of May 2022, according to the Ranger, parking is NOT allowed along the narrow left-bank street. There are only a few places at the ferry in Dolní Žleb. Don't drive to the center of Dolní Žleb (behind railroad) and don't block the road. Arrival via ferry is preferred as the Left-bank street to Děčín is very narrow. Local train operates frequently to Děčín and Bad Schandau with plenty of free parking places in both cities' train stations.

Xa Inside Job

Z Hulícího salonku podél jižní hrany přes 3bh ke sl.bh. Komínem n.v

VIIb Hokejka

Od JV stěnou nebo od S do strže na J straně věže, tou průchod do komína. Stěnou na plošinku v komíně, traverz doprava za hranu a spárami ke K. Traverz stěnou doprava do údolní stěny ke 2.K, (postavením) a stěnou na velký balkón. Přechod doleva do komína a tím na vrchol.

VIIc/VIIIa !Přímá Hokejka

Spárou v J stěně téměř na její konec, traverz doleva a spárou „Hokejky“ ke K. Traverz doleva a podél hrany na velký balkón. Levou částí J stěny na vrchol.

VIIIc Puk a Vec

Od 1.K Corridy stěnou přes 6BH na velký balkón. Libovolně na vrchol.

VIIIa Corrida

Zleva na JV hranu a podél ní k 1.K. Šikmo doprava za hranu a stěnou k děrám, pak vlevo hranou k hodinám a stěnou doprava ke 2.K. Stěnou ke 3.K, k díře a doleva ke 4.K. Šikmo doleva na hranu a tou ke 2.K „Hokejky“. Tou na vrchol.

VIIIa Přímá Corrida

Z velkého balkónu vpravo převislou hranou na vrchol.

VIIIc Ave My

Nástup trhlinou přes převis a dále stěnou a hranou přes 8 bh k poslednímu kruhu cesty „Corrida“.

IXb Cesta do Budoucnosti

Údolní hranou přes 7BH ke 3.K cesty „Dítě času“, tou přes 4.K a BH do velké díry. Stěnou přímo přes BH k 10.BH. Traverz doleva na velký balkón a libovolně na vrchol.

XIa Zpřítomnění

IXb Dítě času

Velkým koutem v údolní stěně k 1.K, přes převis a šikmo vpravo za hranu ke 2.K. Šikmo vlevo za hranu a vzhůru přes 3.K, 4.K a BH do díry. Doprava ke hraně a tou 2 BH do zářezu. Doprava ke 3.K „Eldoráda“ a jím na vrchol.

VIIIa Dětský Den

Vpravo od nástupu cesty „Dítě času“ stěnou přes 3BH ke 2.K cesty "Dítě času" (zde cesta končí)

VIIIb Hurá na Západ

Pravé části údolní stěny stěnou a převisem přes 5 bh zprava po hraně ke 2. kruhu cesty "Dítě času" (zde cesta končí)

Xa Velký Třesk

S stěnou ke spárce a tou na polici. Traverz doleva ke 2.K cesty „Dítě času“. Podél hrany přes 10BH na vrchol.

Xc Milky Way

Cestou „Eldorádo“ k 1.K. Vlevo stěnou přes 5BH do zářezu ke 3.K „Eldoráda“. Stěnou přímo přes 2BH ke slaňovacímu K.

IXa Eldorado

S stěnou podél pravé hrany, pak šikmo doleva k 1.K. Výlomy ke 2.K a stěnou šikmo doleva, pak přímo do zářezu a tím doprava ke 3.K. Šikmo doprava za hranu ke 4.K a převislou hranou, nahoře mírně doleva na vrchol.

V Průduškový Komín

Od SZ spárou do komína mezi věží a masivem. Rozporem na balkón ke K. Pak zužujícím se komínem na jeho S stranu, kde se zužuje ve spáru. Spárou do sedla (hodiny) a komínem na vrchol.

IV Průduškový Komín Varianta

Od K šikmo doprava rozporem na balkónek a vnitřkem komína do sedla.

I Stará Cesta

Hranou masivu sestup do sedla, překrok a po stupních na vrchol.

Affichant les 19 noeuds total.