Aide

D

Approche

S'hi pot accedir de 2 maneres:

1.Aparcar al cementiri de Santa Coloma i seguir el camí que porta a les vies d'escalada del Solà d'Enclar. Continuar fins passar el sector Santa Coloma fins arribar a una zona on el camí és força vertical i trencadís. Girar a esquerra sortint del camí just abans de trobar una cadena fixada a la roca. Seguir el camí no gaire marcat que puja per la vall. *Caminar 50 metres. Hi han algunes marques vermelles que indiquen el camí. La paret del pilar Mingo és a la dreta. La primera reunió és veu des del camí de pujada. La via amb les seves variants són una mica més a baix.

2.Caminar fins al final del camí del Rec del Solà. Seguir caminant pel camí que porta a les vies d'escalada del Solà d'Enclar. Un cop passada una cadena fixada a una gran roca (aquesta cadena és l'última) girar a la dreta i pujar pel camí trencadís. Llavors seguir les mateixes indicacions que les de l'altra aproximació a partit de *.

Information requise

Cette falaise n'a pas de description. Pouvez-vous partager une introduction succincte de cette falaise ?

Si vous pouvez aider à fournir une information de qualité pour la communauté, cliquez sur le bouton 'modifier cette falaise' près du haut de la page.

Selected Guidebooks plus Cacher

Date: 2023

ISBN: 9789992033869

A comprehensive guidebook describing all aspects of climbing found in the Juclar Valley. It includes sport routes (single and multi-pitch), long trad multi-pitch routes, bouldering, ridge scrambles and winter mountaineering routes.

Logements à proximité plus Cacher

Partager ceci

Jeu 18 Mai
Regardez ce qu'il se passe à Pilar Mingo.

Get a detailed insight with a timeline showing

• Ticks by climbers like you
  • Discussions of the community
  • Updates to the index by our users
  • and many more things.

Login to see the timeline!