Nodes in Skříň

Skříň

Climbing allowed 1.1.-31.12.

Xb Paklíč

Vlevo od Expo stěnou přímo k 1 BH dále stěnou 2 BH ke 3 BH zprava přes převis a výše stěnou na vrchol.

VIIc Expo 66

Ze sedla mezi Skříní a Špičákem podél SV hrany na kazatelnu. (Postavením) ke K a hranou na vrchol.

VIIIb Expo 66 (bs)

Without support. Ze sedla mezi Skříní a Špičákem podél SV hrany na kazatelnu. (Bez stavění) ke K a hranou na vrchol.

VIIc Věšák

Jako "Vzpomínková cesta" k 1.K. Přímo stěnou pod převis. Vlevo přes převis a stěnou (K) na vrchol.

VIIc Drážďanská stěna

Jako "Vzpomínková cesta" k 1.K. Stěnou šikmo doprava ke 2.K, pak přímo na římsu (hodiny). Sokolíkem nad převis a stěnou vlevo na vrchol.

VIIIa Vzpomínková cesta (bs)

Without support. Ze sedla mezi Skříní a Špičákem traverz údolní stěnou vpravo až do druhé mělké díry a stěnou mírně vlevo k 1.K. Traverz doprava k SZ hraně (2.K). (Bez stavění) do zářezu a tím na římsu. Traverz vlevo ke 3.K, stěnou vpravo na SZ hranu a vpravo od hrany stěnou na vrchol.

VIIc Vzpomínková cesta

Ze sedla mezi Skříní a Špičákem traverz údolní stěnou vpravo až do druhé mělké díry a stěnou mírně vlevo k 1.K. Traverz doprava k SZ hraně (2.K). (Postavením) do zářezu a tím na římsu. Traverz vlevo ke 3.K, stěnou vpravo na SZ hranu a vpravo od hrany stěnou na vrchol.

VIIIa Varianta Vzpomínkové cesty (bs)

Without support. Od 3.K stěnou šikmo doleva, pak přímo na vrchol.

VIIc Varianta Vzpomínkové cesty

Od 3.K stěnou šikmo doleva, pak přímo na vrchol.

IXa Andromeda

Vlevo v údolní stěně přes 3K k 1.K cesty "Tulák po hvězdách".

IXa Expecto patronum

Cestou "Andromeda" k 1.kruhu cesty "Tulák po hvězdách". Stěnou šikmo doprava ke 2. kruhu cesty "Kouzelníkovy narozeniny". Stěnou ke kruhu. Stavěním a stěnou na velkou polici. Dále stěnou přes 2 kruhy ke 3. kruhu "Vzpomínkové cesty". Stěnou přes kruh na vrchol.

VIIc Tulák po hvězdách

V údolní stěně vhloubením pod převis a vlevo na římsu. Vzhůru na balkón (hodiny) a doprava k 1.K. Stěnou šikmo doleva ke 2.K a vzhůru k 1.K "Vzpomínková cesta". Jako "Drážďanská stěna" na vrchol.

VIIIc Kouzelníkovy narozeniny

Komínem u pravé údolní hrany, pak vpravo od ní k 1.K. Stěnou šikmo doleva ke 2.K, traverz doprava na hranu a tou (3.K) ke 2.K "Vzpomínková cesta". Tou bez stavění na vrchol.

IXb Kouzelníkovy narozeniny - Varianta

Od 1.K po hraně přímo ke kruhu ke 3.K. AF IXa, RP IXb

IXa Demons and Wizards

Od kruhu "Varianta Kouzelníkových narozenin" vpravo žebren přes 2K do traverzu cesty "Víkend 69", tím ke 2.K "Vzpomínková cesta" a tou bez stavění na vrchol.

Xa Železná pláž

Středem Z stěny přes 4K do traverzu cesty "Víkend 69", tím ke 2.K "Vzpomínková cesta"“ a tou bez stavění na vrchol. AF IXc, RP Xa

VIIIb Mozková operace

V pravé části Z stěny koutem (K) pod převis (2.K). Zleva podél trhliny ke K cesty "Víkend 69". Stěnou šikmo vpravo na hranu pod převis. Spárou a JZ hranou na vrchol.

VIIIb Operace mozku direkt

Od 3.K přímo hranou do vodorovného zářezu pod převis. Krátce vlevo a stěnou vpravo na hranu nad převisem. Spárou a JZ hranou na vrchol.

VIIIc Operace mozku - Nástupová varianta

Z balkónu pravým koutem ke 2.K (Ufo Obrworks 0, 75). Přímo jako "Operace mozku direkt" ke 3.K. Libovolně n.v. AF VIIIb, RP VIIIb

VIIIa Víkend 69 (bs)

Without support. Ze strže vlevo kolem JZ hrany do spáry a tou pod převis. Traverz vlevo až ke 2.K "Vzpomínková cesta", doprava za hranu a stěnou šikmo vpravo (K) do vodorovného zářezu. Traverz vlevo ke K. (Bez stavění) a stěnou na vrchol.

VIIc Víkend 69

Ze strže vlevo kolem JZ hrany do spáry a tou pod převis. Traverz vlevo až ke 2.K "Vzpomínková cesta", doprava za hranu a stěnou šikmo vpravo (K) do vodorovného zářezu.Traverz vlevo ke 2.K. Postavením a stěnou na vrchol.

VI/3 Hlavou proti zdi

Ze sedla žebrem v masívu ke K. Přeskok na polici při JZ hraně (2.K) a tou na vrchol.

Xb Kostlivec v skříni

V levé části náhorní strany stěnou přes 2 BH do římsy (hodiny) přes převis a K od cesty "Hlavou proti zdi" na vrchol

VIIc Cesta hrobařů

Uprostřed náhorní stěny sokolíkem do vodorovného zářezu (hodiny). Stěnou ke K, pak mírně doleva na vrchol.

XIa Mol

Z balvanu staré cesty šikmo vlevo přes BH k hodinám "Jižní cesta" a od nich přímo na vrchol.

VIIb Cesta Jana Palacha

Jako "Jižní cesta" k hodinám a dále ručkováním až na JZ hranu (hodiny) a tou n.v.

VIIb Jižní cesta

Jako "Stará cesta" do vodorovného zářezu a ručkováním vlevo k hodinám. Převislým žebrem na výstupek a šikmo vpravo stěnou na vrchol.

VIIb Náhorní hrana

Jako "stará cesta" na JV hranu a tou přímo na vrchol.

VIIa Stará cesta

Z masivu sestup komínem do strže (nebo výstup roklí kolem Špičáku). Z balvanu dvojitým postavením do vodorovného zářezu, ručkováním vpravo na JV hranu (hodiny) a traverz vpravo až na SV hranu (smyčka). Hranou asi 2m, pak stěnou šikmo vlevo nebo hranou přímo na vrchol.

VIIIb Klíč k Náhorní hraně

Dangerous! Asi 3m vpravo od stavění "Stará cesta" stěnou k traverzu.

VIIIc Kapička štěstí

Jako "Klíč k náhorní hraně" do zářezu. Stěnou šikmo vlevo přes 2K na vrchol.